מתודולוגית העבודה שלנו

כל ממשק לאינטרנט עלול לספק גישה לפורצים לצורך סחיטת כסף ו/או ניצול אסטרטגי, והגידול בפעילות שמתבצעת באינטרנט, כגון SaaS ואחסון מידע רגיש במגוון אתרים מוסיף נקודות חולשה פוטנציאליות ומחריף את הצורך לבנות מנגנון שלם שנותן פתרונות הגנה והתאוששות. 

אם בעבר התייחסו לפרצה למחשב נייד או נייח באופן נקודתי, היום מסתכלים על כל הסביבה ממערכת הדואר שרתים, רשתות, נקודות קצה ואפילו על פסי הייצור. מעבר לכך, ההגנה על הסביבה אינה מסתכמת רק בפתרונות חומרה או אפליקציות, אלא הן כוללת גם את הגורם האנושי ואת נהלי העבודה.

בתחום הקריטי של אבטחת מידע המומחים של חיון טכנולוגיות מעניקים שירותים בתפירה אישית מקצה לקצה, לכל ארגון מכל מגזר תעשייה, על מנת למנוע פרצות ככל האפשר. 


צרו קשר

מתודולוגיית העבודה שלנו בנויה מממספר שלבים

1. בדיקת סביבה קיימת באתר לקוח שכוללת:

  • שיחה / ראיון עם הלקוח אודות המצב הקיים, האתגרים והיעדים הארגוניים.
  • מיפוי אתר לקוח
  • ביצוע של Penetration Test חיצוני ופנימי כדי לבדוק את מידת ההגנה נגד חדירה לארגון.

2. בחירה והתאמת של פתרון אבטחת מידע על פי הצרכים שהתגלו.

3. התקנה ושדרוגים

4. אינטגרציות עם מערכות ארגוניות, לרבות:

  • בניית מתודולוגיית עבודה בהתאם לצרכי הארגון הספציפיים. 
  • עבודה עם צוות הארגון על מנת להטמיע דרכי עבודה נכונות, שיכולות למזער טעויות אנוש ושתורמות להגברת אבטחת המידע ומניעת פרצות.
  • ריענון של הנהלים עם העובדים, כולל שימוש במייל פישינג על מנת לבדוק שהמתודולוגיה אכן מתורגם למעשים בשטח.

5. המשך בדיקות שוטפות והערכה מחדש של סביבת העבודה והתרבות הארגונית על מנת לזהות צרכים חדשים בעת התרחשותם.

מתוך היצע גדול של חברות אבטחת מידע, פתרונות סייבר, חומרה ואפליקציות, אנחנו מתאימים ללקוח את הפתרונות הטובים ביותר עבורו.

מה הופך אותנו למומחים באבטחת מידע?

  • ניסיון רב עם מערכות שונות  ויצירת אינטגרציה מלאה בין כולן – דבר הכרחי לבנייה נכונה של מערכות. לדוגמא, בניית חומת אש מבלי לקשר אותה בצורה הנכונה למערכות התקשורת, לא ימנע פרצות.
  • צוות מומחים בעלי ניסיון עשיר ובהבנה רחבה של כל מה שקורה בעולם ה-IT.
  • רמת הניסיון: אנחנו מהחברות הוותיקות בשוק כ- 20 שנות ניסיון בממוצע.

נותנים פתרון שלם ומושלם – מסתכלים על כל הארגון, כל הצרכים, ומרכיבים פתרון שכל החלקים עובדים בצורה נכונה ביחד אחד עם השני. בחיון טכנולוגיות לוקחים אחריות מלאה על כל מה שעושים.

הפתרון לא נגמר כשמתקינים את המערכת

גם לאחר ההתקנה אנו מלווים ומעניקים את התמיכה המתאימה הנדרשת לארגון.

אנחנו יוזמים באופן פרואקטיבי תהליכי בדיקה קבועים ללקוחות בחוזה תחזוקה, על מנת לגלות בעיות עתידיות, שעדיין לא צפות מעל פני השטח.

אנו דוגלים בשיתוף פעולה מלא עם כל הלקוחות שלנו. אנחנו מעניקים לארגון את כל הכלים על מנת שיוכלו להיות עצמאיים עד כמה שניתן בניהול היום יום. 

אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בניהול המערכות, זמינים תמיד למענה על שאלות ולייעוץ, וכן חושפים את הלקוח לכל הפתרונות והחידושים הכי חמים בשוק.

פתרונות נוספים שלנו

  • פתרונות אבטחת מידע לתקשורת

    עם התגברות העבודה מהבית והטרנספורמציה הדיגיטאלית, ארגונים היום חשופים לאיומים יותר מאי פעם ורשת התקשורת המסורתית חווה שינויים נרחבים. על מנת לספק את ההגנה המקיפה ביותר לכלל רכיבי התקשורת והאלחוט בארגון, בחיון טכנולוגיות מספקת פתרונות ה- NAC המעניקים לארגון יכולות ניהול ושליטה מלאה על כל רכיבי התקשורת והניידים וחוסמת פרצות אבטחה פוטנציאליות.

    לפרטים נוספים
  • פתרונות הגנה לתשתיות דואר

    חלק גדול מתקיפות הסייבר הנפוצות מתרחשות דרך המייל הארגוני. חברת חיון טכנולוגיות מספקת מגוון רחב של פתרונות הגנה לתיבות דואר של החברות המובילות בעולם כמו צ'ק פויינט, סייבונט, פורטינט ועוד, לתיבות דואר בסביבת הענן Office 365,  ושרתי Exchange לוקאליים. זאת, על מנת לספק הגנה הרמטית, סינון דואר חשוד וחסימת איומים מהרשת הארגונית.

    לפרטים נוספים
  • פתרונות אבטחת מידע לאפליקציות

    פרצות אבטחה בתוכנות ואפליקציות מהוות איום מהותי על ארגונים בעולם שרק הופך לדיגיטאלי יותר ויותר. חיון טכנולוגיות מספקת שירותי ייעוץ, הטמעה ותמיכה מהפתרונות המובילים בתחום ההגנה על אפליקציות ווב (WAF- Web Application FW) של חברות F5  ו- Radware המספקים שכבת הגנה חשובה מפני איומי סייבר מסוכנים.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר