פתרונות אבטחת מידע לאפליקציות

שימוש באפליקציות ארגוניות וגלישה מהטלפון הנייד הפך לפופולרי ביותר וחלק מהטרנדפורמציה הדיגיטאלית של הארגון. למעשה כמעט לכל ארגון כיום יש אתר אינטרנט המותאם לטלפון הנייד וכמו כן אפליקציה ייעודית שמחזקת את הקשרים החיצוניים והפנימיים עם הלקוחות או העובדים בהתאמה ומנגישה את ביצוע הפעולות והשירותים שניתן לקבל מהארגון. במקרה כזה יש צורך בפתרון אשר יספק הגנה מסוג החדש.

אנחנו בחיון טכנולוגיות מספקים לכם את פתרון ההגנה על הרשת, אשר יגן על מידע הארגוני גם בשימוש של אפליקציות. אנו עובדים עם WAF (Web Application Firewall) של F5  וגם עם  Radware, שמהווים גם Load Balancer לאפליקציות מסויימות.

כמו כן אנו יודעים להגן על המידע גם באתרי החברה או באתרי סחר, למעשה אנו יודעים להתאים את הכלים אשר יגנו עליכם מכל איום הנמצא ברחבי הרשת הפתוחה.

פתרונות נוספים שלנו

  • פתרונות חומת אש

    כשותפה בכירה של חברות Fortinet ו-  Checkpoint חיון טכנולוגיות מספקת פתרונות חומת אש מתקדמים לארגונים מכל הגדלים ומכל קצוות המשק. השירות המקיף שלנו כולל ייעוץ, הטמעה ותמיכה במערכות חומת אש מתקדמות.

    לפרטים נוספים
  • אבטחת מידע לתחנות קצה ומכשירים ניידים

    ארגונים היום מחוייבים לפעול בצורה דינמית אשר תאפשר להם להיות רווחיים, גמישים ומהירי תגובה. נוכח שינויים גלובאליים, לא כל העובדים יתחברו לרשת מהמשרד. במקרים מסוימים גם לא יתחברו עם המחשב האישי, אלא יעבדו מהנייד או מהטאבלט. הדבר מביא לחשיפה גדולה יותר לנוזקות שמקורן נקודות הקצה. חיון טכנולוגיות מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות לתחנות הקצה ולמכשירים הניידים, שיגבירו את מידת ההגנה הניתנת לארגון מבלי לפגוע בחוויית העבודה.

    לפרטים נוספים
  • פתרונות הגנה לתשתיות דואר

    חלק גדול מתקיפות הסייבר הנפוצות מתרחשות דרך המייל הארגוני. חברת חיון טכנולוגיות מספקת מגוון רחב של פתרונות הגנה לתיבות דואר של החברות המובילות בעולם כמו צ'ק פויינט, סייבונט, פורטינט ועוד, לתיבות דואר בסביבת הענן Office 365,  ושרתי Exchange לוקאליים. זאת, על מנת לספק הגנה הרמטית, סינון דואר חשוד וחסימת איומים מהרשת הארגונית.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר