אחסון ו-HCI

לבחירת אסטרטגיית אחסון נכונה, חברת אחסון או מערכות IT מוגדרות תוכנה (Hyper-converged infrastructure- HCI) יש חשיבות והשפעה רבה על תפוקת הארגון. פתרונות אחסון מידע וניהול מידע המותאמים לצרכי הארגון או העסק, יחסכו לכם בעומס העבודה, יאפשרו לארגון לעבוד בצורה אפקטיבית יותר, ואף יסייעו כמרכיב חיוני בתוכנית ה- DRP של הארגון.

המומחים שלנו יתכננו, יטמיעו ויתמכו בכל תשתיות ה- IT הארגוני שלכם תוך סיוע בניהול המידע המאוחסן ברמת היום יום בכל מקום בו הוא נמצא. שרותי האחסון וה- HCI שלנו מבוססים על החומרה והתוכנה המתקדמים ביותר בפורטופוליו מקיף עבור עולמות ה-SAN וה- NAS.

אנו מייעצים, בודקים, ממליצים, מתקינים ומעניקים שירות של החברות המובילות בעולם ביניהם: מגוון מערכות האחסון של חברת NetApp כמו FAS, AFF ,NetApp Histories, Storage Grid; פתרונות ה- High-end customer storage, InfiniBox ו- InfiniGuard של Infinidat; פתרונות מבית Dell Technologies:Power Store, SC, Unity, Power Vault ; פתרונות מבית IBM- כמו IBM Flash Systems ועוד; פתרונות מבית Nutanix ופתרונות מבית HPE.

פתרונות נוספים שלנו

  • גיבוי ו- DR (Disaster Recovery)

    בעולם בו האיומים על הארגון רק הולכים ומתגברים והופכים משאלה של ״האם״ לשאלה של ״מתי״, אסטרטגיית אחסון וגיבוי נכונה, גרנולרית, בענן, מקומית או בכל מקום בו מצוי המידע, היא רכיב הכרחי לשרידות המידע הארגוני. חיון טכנולוגיות מספקת שרותי תכנון, הטמעה ותמיכה לכלל תשתיות האחסון בארגון תוך סיוע בהקמת פתרונות גיבוי, תוכניות התאוששות מאסון ועוד.

    חיון טכנולוגיות הינה שותף ברמת הסמכה Gold של חברת VEEAM המספקת הגנת נתונים מודרנית ופתרונות גיבוי עוצמתיים, אינטואיטיביים לסביבה וירטואלית ולענן.

    לפרטים נוספים
  • וירטואליזציה

    אין היום בעולם תחום טכנולוגי, שאינו מושפע ממהפיכת הוירטואלזציה. חיון טכנולוגיות עובדת עם היצרנים המובילים בעולם, על מנת ליישם ארכיטקטורות וירטואליות מורכבות לייעול, חיסכון, הרחבה ושליטה טובה יותר בנכס היקר ביותר של הארגון – המידע שלו.

    לפרטים נוספים
  • שרתים

    שרתים ושרתי אחסון בפרט, הם רק חלק משמעותי מסט הגורמים אשר הופכים ארגון למתקדם, מהיר ומעניקים יתרונות עסקיים. עם זאת, ניהול שרתים נכון והתאמת התוכנות למטרות העבודה הנדרשות מהארגון, הם שהופכים את האינטגרציה לחלק ממנוע הצמיחה של הארגון. חיון טכנולוגיות תסייע להשגת סינרגיה מושלמת במערכות המיחשוב שלכם ולעבודה מהירה, רציפה וחווייתית.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל
לקוחות כותבים עלינו

לקוחות כותבים עלינו

כשהחלטנו לשדרג את מערכות האחסון שלנו, יצאנו למכרז בו זכתה קבוצת אולטרייד. צוות המהנדסים של אולטרייד היה קשוב לצרכים שלנו לפני ובמהלך הפרויקט. הם התגלו כמקצוענים בלתי רגילים בזיהוי הבעיות ובמציאת הפתרונות במהירות. בטרם הפרויקט היו לנו חששות מההטמעה של טכנולוגיה חדשה – בדיעבד, אני שמח שעשינו זאת
מורדו אזגורי, מנהל ה-IT מכללת כנרת
בעזרת אולטרייד אנו מקבלים ערכים גבוהים לציוד אלקטרוני ישן שסיים את תפקידו בארגונינו, וגם דואגים לאיכות הסביבה. אולטרייד מבצעים את כלל התהליך - מאיסוף, דרך מיון והפרדה ועד סיום המיחזור של ציוד הקצה, המחשוב וה-IT על הצד הטוב ביותר
רוני מדריק, מנהל תחום רכש YES
בקבוצת שלמה (אפקון, שלמה ביטוח, תדיראן טלקום ומרכז לוגיסטי צריפין) עובדים עם All Trade כשנה וחצי ומקבלים פתרון מלא לשביעות רצוננו בנושא המחשוב בארגון: רכישת מחשבים ומיחזור ציוד אלקטרוניקה, כבלים ומתכות כמו אלומיניום, נחושת וברזל
שלומי אוחנה, סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה קבוצת שלמה
מזה שנים רבות אנו רוכשים מחשבים וציוד תקשורת מחברת אולטרייד. המחירים אכן אטרקטיביים וחווית השירות פשוט יוצאת דופן
מוטי לוי, CTO תעשיה צבאית


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר