מומחים בתחום האינטגרציה

אנו בחיון טכנולוגיות מעניקים מעטפת גלובאלית לכל הארגון. לכן, אינטגרציה בחיון טכנולוגיות היא לא סתם "עוד מחלקה" אלא מתודולוגיה וגישה לעבודה של כל אחד ואחת מעובדי הארגון. מומחי האינטגרציה שלנו מעורבים בכל פרוייקט מתחילתו ועד לסיומו, ואף לאחר שנסתיים. המחלקה ממשיכה מידי שנה לגייס לשורותיה מומחים נוספים ואף מעניקה שירותי מומחה מתקדמים באמצעות ELK.

חברת ELK הצטרפה לקבוצת אולטרייד בשנת 2018, כחברת אינטגרציה וכחברה אחות לחיון טכנולוגיות.

 

ELK נוסדה בשנת 2004 ע״י ולדימיר לוברסקי ואולג קובלב ומאז ועד היום נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום האינטגרציה בישראל. ה- Visionשל ELK מאופיין ומבוסס התרבות הארגונית של חברות בינלאומיות, כאשר ELK מנחילים את העקרונות ויסודות החזקים בארגונים הישראלים.

אנו מבצעים פרוייקטים בכל רמת מורכבות ובכל תחום בשוק. שירותי אינטגרציה באים לידי ביטוי במעגל הטיפול בלקוח: 

  • יחד עם הלקוח מומחי חיון טכנולוגיות מאפיינים את הצרכים ואת ואופן הפעולה של הלקוח כדי לבחור את המוצר/ים הטוב ביותר עבורו.
  • מתאימים את המוצר לצרכי הארגון, ולא מנסים להתאים את הארגון למוצר.
  • מתקינים את המוצר/ים תוך כדי דאגה לאינטגרציה והטמעה מלאה של המוצרים עם כלל המערכות הרלוונטיות.
  • מתחזקים את המוצרים ואת המערכות כאשר מקומה של חיון טכנולוגיות בטיפול השוטף מוגדר על פי יכולות ורצונות הלקוח. 
  • ככל שהלקוחות שלנו מכירים את המערכות שמותקנות אצלם בארגון טוב יותר, קל לנו יותר לעזור להם במהירות. לכן עם הטמעת המערכות הארגוניות, אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו On job training – ומשתפים את הלקוחות בפעילות. באופן זה הם מקבלים הבנה ויכולות ואנחנו מקבלים לקוחות מרוצים יותר.
  • חיון טכנולוגיות מלווה את הלקוח גם לאחר המכירה/ההתקנה.  הצוות המקצועי שלנו חוזר לארגון על מנת לבדוק אם שינויים בסביבת הארגון דורשים התאמות נוספות של הפתרונות. אנו מספקים Proactive Maintenance בכל התחומים, בלי יוצא מן הכלל, גם בתחום השירותים.

 

לסיכום אנו עושים הכל כדי לאפשר ללקוחות שלנו לעסוק בניהול העסק, בעת שאנחנו נותנים את המעטפת הטכנולוגית והשקט הנדרש לשם כך.

פתרונות נוספים שלנו

  • שירותי מעברי משרדים וחוות שרתים

    מעבר של ארגון, אינו דבר שבשגרה. יחד עם הריגוש שנלווה לכך כרוכים גם המון סידורים, ארגונים, אחריות ותאום של מגוון משימות אשר חייבות להתבצע בצורה מושלמת בכדי שהמעבר יתבצע בצורה חלקה.

    כאשר מדובר במעבר של חוות שרתים, התהליך הופך למורכב יותר, ודורש דיוק מרבי בכדי לבצעו בצורה נכונה, מהירה וזהירה על מנת למנוע עיכובים בזמן החזרה לעבודה במקום החדש.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר