שירותי טכנאי לציוד היקפי

שירות מנוהל טכנאי בפריסה ארצית לציוד היקפי

שירות ותמיכה למערכות הפעלה בציוד קצה: תחנות עבודה, ניידים, התקנת מחשבים, IMAC (פירוק, הזזה, התקנה, אדמיניסטרציה, הגדרות וחיבור מחדש).

השירות ניתן בפריסה ארצית ע״י צוות טכנאי מחשבים לעסקים מנוסים ומנוהל ממוקד מרכזי כמחייב על פי חוזה (SLA).


צרו קשר

מוצר שירותי מעבדה

שירותי המעבדה מותאמים אישית על פי צרכי הלקוח בין אם התיקונים מתבצעים אצלינו במעבדת חיון טכנולוגיות ובין אם יש צורך בהקמת מעבדה באתר הלקוח. המומחים שלנו בחיון טכנולוגיות יעניקו לכם את רמת השירות המתאימה והמועדפת עליכם, מרמת תיקון הרכיב (דרג ד׳) ועד לרמת מימוש אחריות מול יצרנים / ספקים והגדרות לאפליקציות, עבור כלל המוצרים (שרתים, ניידים, נייחים, מדפסות, סורקים) של מיטב היצרנים. 

שירות של טכנאים כמיקור חוץ

במקרים רבים ממגוון סיבות, מתעורר צורך בגיוס ארוך טווח או זמני של טכנאים או מנהלי פרוייקטי, במקרים כאלו יש צורך בהבנת הצרכים ודרישות הארגון וכמו כן נדרש גם ידע מעמיק וניסיון בתחום.

אנו בחיון טכנולוגיות למדים את הצרכים של הלקוח פרוייקט, מאפיינים את הפתרונות ומספקים את אנשי המקצוע המתאימים בתפירה מושלמת לצרכי הפרוייקט ולתרבות הארגונית של הלקוחות.


צרו קשר

העברת ארגונים / חדרי מחשב ממקום למקום כ- turn key project

כאשר ארגון "עובר דירה" ישנם סידורים רבים לעשות.

השירות מקיף ומתחיל כבר מרגע ההחלטה על המעבר: יש למפות את כלל האתר (חפצים, ציוד ארגוני, משרדי, ציוד מיחושב, ציוד אישי, ציוד תקשורת ותשתיות פאסיביות).

לאחר מכן המומחים של חיון טכנולוגיות מובילים מהלך אסטרטגי מורכב הכולל אריזה, סימון, ביטוח ושינוע ליעד. עם הגעת הציוד ליעד תתבצע התקנה בליווי צמוד לאורך כל הפרוייקט של מנהל הפרוייקט והתנהלות על פי השלבים שהוגדרו מראש עם הלקוח לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הצוות המקצועי שלנו בחיון טכנולוגיות מבצע עשרות פרוייקטים בשנה, בצורה המקצועית והרגישה ביותר על  לאפשר העברה חלקה ושקטה וחזרת הארגון לפעילות ללא השבתות. 

פתרונות נוספים שלנו

  • שירותי מיקור חוץ

    מודל העסקה במיקור חוץ מאפשר לכם להתעסק במה שאתם עושים הכי טוב, ולתת לנו לטפל בתחומים בהם אתם צריכים חיזוק. לקבוצת אולטרייד ניסיון של מעל 20 שנים בשוק ה-IT בישראל, וההתמחות שלנו היא בהתאמת עובדים מקצועיים בתחומי מערכות המידע והסיסטם במודל של מיקור חוץ.

    לפרטים נוספים
  • שירות HELP DESK מנוהל מרחוק

    תקלות המתרחשות בציוד מיחשוב או בתוכנות בארגון יכולה לעלות ביוקר. מעבר לנזקים עצמם, חוסר יכולת הארגון להתמודד איתם, להגיב ולטפל בתקלה בצורה שמונעת השבתה, יכולה לפגוע בתפוקת הארגון, בהכנסות ובדימוי כלפי הלקוחות, גם אם אתם חברת IT.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר