פתרונות אבטחת מידע לתחנות קצה ומכשירים ניידים

תפקיד מנהל מערכות המידע, ה- CISO או מנהל ה- IT מאופיין ברגישויות רבות. הוא נדרש לאזן בין מגוון שיקולים – כלכליים עסקיים ואחרים, בנוסף לשיקולים הטכנולוגיים, על מנת לייצר לארגון פתרון נכון ושלם. הוא נדרש פעמים רבות להעמיד למבחן את האיזון העדין בין הצורך להגן על תחנות הקצה לבין החובה להגן על הפרטיות. בין עבודה מכל מקום לבין ניהול מרכזי תוך הקפדה על הזדהות מאובטחת.

אנחנו מטפלים ומאבטחים את כל סוגי נקודת הקצה (- Endpoint Detection and Response EDR), בכל מקום שהם נמצאים, גם אם היעד לתקיפה הוא מערכת ה- data base, השרת המרכזי, מערכת הדוא״ל או אפילו מכונות על פס היצור.

במקרים אלו, הסכנות אליהם הארגון חשוף גדלות משמעותית. לכן חשוב ליצור מנגנוני הגנה מגוונים על נקודות הקצה כמו מנגנוני הזדהות כפולה, מערכות אנטי- וירוס, מערכות Prevention, מערכות ניהול זהויות ועוד.

אנו בחיון טכנולוגיות עובדים עם מיטב החברות הטובות ביותר בתחום זה ביניהם Trend Micro, Bitdefender ו- Minerva.
אנחנו נתאים לכם את הפתרון המושלם, האפקטיבי ביותר, שיעבוד seamless לטכנולוגיות שלכם, למבנה הארגוני וליעדים העסקיים, גם באותם המצבים בהם אין אפשרות להגן על הרשת עצמה.

פתרונות נוספים שלנו

  • פתרונות אבטחת מידע לאפליקציות

    פרצות אבטחה בתוכנות ואפליקציות מהוות איום מהותי על ארגונים בעולם שרק הופך לדיגיטאלי יותר ויותר. חיון טכנולוגיות מספקת שירותי ייעוץ, הטמעה ותמיכה מהפתרונות המובילים בתחום ההגנה על אפליקציות ווב (WAF- Web Application FW) של חברות F5  ו- Radware המספקים שכבת הגנה חשובה מפני איומי סייבר מסוכנים.

    לפרטים נוספים
  • פתרונות הגנה לתשתיות דואר

    חלק גדול מתקיפות הסייבר הנפוצות מתרחשות דרך המייל הארגוני. חברת חיון טכנולוגיות מספקת מגוון רחב של פתרונות הגנה לתיבות דואר של החברות המובילות בעולם כמו צ’ק פויינט, סייבונט, פורטינט ועוד, לתיבות דואר בסביבת הענן Office 365,  ושרתי Exchange לוקאליים. זאת, על מנת לספק הגנה הרמטית, סינון דואר חשוד וחסימת איומים מהרשת הארגונית.

    לפרטים נוספים
  • פתרונות חומת אש

    כשותפה בכירה של חברות Fortinet ו-  Checkpoint חיון טכנולוגיות מספקת פתרונות חומת אש מתקדמים לארגונים מכל הגדלים ומכל קצוות המשק. השירות המקיף שלנו כולל ייעוץ, הטמעה ותמיכה במערכות חומת אש מתקדמות.

    לפרטים נוספים


לקוחות מובילים

לקוחות מובילים

ויזה כאל
LABS
רשות הטסע והגנים
שערי מדע ומשפט
אמדוקס
SafeCharge
טבע
IAI
IAI elta
בזק
yes
קשת
ידיעות אחרונות
האקדמית כנרת
הפניקס
מועצה אזורית שומרון
מרכז רפואה מעיני הישועה
mer group
אל על
הבנק הבינלאומי
בנק דיסקונט
מגדל
Playtech
Elbit_Systems
Ministry of Defence
Refael רפאל


מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות? <br />
צרו קשר

מתעניינים בפתרונות מחשוב של חיון טכנולוגיות?
צרו קשר

    X
    למידע נוסף צרו איתנו קשר